- Wirus SARS-CoV-2
- OPS Krapkowice - kontakt
- Wsparcie dla Seniorów
- Aktualności, Komunikaty
- Świadczenia Informacje
- 500+ Program Rodzina
- Dobry Start 300+
- Świadczenia Rodzinne FA
- Karta Dużej Rodziny
- Opolska Karta /OKRiS
- Dodatki Mieszkaniowe
- Dział Usług
- Zespół Interdyscyplinarny
- GKRPA w Krapkowicach
- Dom Dziennego Pobytu
- Świetlice Środowiskowe
- Przetargi i Konkursy
- Raporty, Sprawozdania
- Statut, Regulaminy
- Kontrole
- Stołówka OPS
- Bank Żywności
- Magazyn Odzieży
- Pomoc Prawna
- Zespół Asysty Rodzinnej
- ESP
- Emp@tia
- Informacja Publiczna
- Ochr. danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- Rewitalizacja mostu
Wyczerpujące informacje dotyczące obsługi i korzystania z mKDR:
https://www.gov.pl/web/rodzina/aplikacja-mkdr
Resetu hasła dla Państwa mKDR można dokonać przy pomocy linku:
https://www.mkdr.gov.pl/soh/views/signIn.html
Sprawdzić aktywność swej KDR można korzystając z linku:
https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/sprawdz-waznosc-kdr
Prosta wizualizacja jak się instaluje aplikację mKDR na swoim telefonie:
https://wsparcie.e-wojewoda.pl/pliki_newsy/69/pliki/20180307112905_INFOGRAFIKAMKDR13A4.pdf
mKDR Problemy:
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pwpw.mkdr&hl=pl
jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją: Zgłoszenie przesyłamy na adres mailowy: pomoc@mkdr.gov.pl
Pozostałe informacje:
Z dniem 1 stycznia 2018 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 7 lipca 2017 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z systemami wsparcia rodzin (Dz. U. poz.1428). Nowelizacja przynosi ze sobą możliwość ubiegania się o KDR już nie tylko w wersji tradycyjnej, ale również elektronicznej. Dotychczasowi jej dysponenci również mogą ubiegać się o jej wydanie w wersji elektronicznej. W związku z tym funkcjonują już nowe wnioski oraz dodatkowe załączniki jak ZKDR-04.
Kroki jakie należy podjąć, aby otrzymać elektroniczną Kartę Dużej Rodziny:
1. złożyć wniosek w gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania członka rodziny wielodzietnej lub za pośrednictwem portalu , podając dane osób, dla których wnioskuje o Kartę elektroniczną wraz z numerem telefonu i adresem poczty elektronicznej, na który przyjdą dane autoryzacyjne do aplikacji mKDR,
2. po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez gminę, na adres poczty elektronicznej zostanie przesłany link do sklepu App Store lub Google Play oraz numer Karty, a na podany numer telefonu SMS z hasłem do pierwszego logowania wraz z ostatnimi cyframi Karty,
3. po ściągnięciu aplikacji na swoje urządzenie mobilne, należy zalogować się podając skopiowany z e-maila numer Karty Dużej Rodziny oraz hasło z SMS, które należy zmienić po pierwszym logowaniu,
4. spersonalizować Karty Dużej Rodziny członków rodzin wielodzietnych, którym zawnioskowano o przyznanie Karty elektronicznej, przy czym rodzic poza swoją Kartą może w swoim telefonie wyświetlać Karty swoich dzieci oraz drugiego rodzica.